Returnarea produselor: (formularul de retur puteți descărca aici)
La livrarea produselor comandate, Cumpărătorul va verifica starea generală a coletului prezentat de curier, având posibilitatea formulării de obiecţii cu privire la îndeplinirea mandatului curierului, înainte de a semna de primirea bunurilor. Reclamaţiile cantitative şi calitative care nu ţin de condiţiile de garanţie şi care sunt efectuate după primirea produselor şi plecarea curierilor nu se vor lua în considerare. Împreună cu produsele comandate vor fi predate întotdeauna toate accesoriile produsului şi toate documentele legale în original. Clientul va sesiza în scris orice lipsă al accesoriilor sau al documentelor, în momentul primirii.
În momentul acceptării Produsului spre a fi predat Cumpărătorului intră în vigoare Contractul de vânzare cumpărare încheiat de părţi şi se naşte obligaţia în sarcina Cumpărătorului de a achita contravaloarea facturii fiscale emise de Vânzător.
Curierul partener al Vânzătorului, sau consultantul de vânzări va condiţiona predarea Produselor de achitarea integrală a sumei facturate de Vânzător. Produsele livrate vor fi acceptate de Cumpărător atunci când acestea sunt conforme cu caracteristicile tehnice menţionate în Comandă. În cazul în care Cumpărătorul descoperă ca Produsele livrate nu sunt conforme caracteristicilor tehnice comandate, atunci Vânzătorul va avea obligaţia de a îndeplini livrarea unui Produs conform comenzii lansate într-un termen maxim care nu poate depăşi termenul de execuţie al Comenzii, fără ca acest lucru să genereze Cumpărătorului obligaţii legate de eventualele costuri ale acestor operaţiuni.
Semnătura de recepţie de pe factură sau documentul de însoţire a mărfii certifică acceptarea de către Cumpărător a produselor, cantitativ şi calitativ, precum şi a prezentelor condiţii de vânzare. Pentru orice diferenţă calitativă sau deficienţă cantitativă se va întocmi un proces verbal de constatare între delegatul Vânzătorului şi Cumpărător, ce va fi semnat de către ambele părţi.
Cumpărătorul persoană fizică, beneficiează de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute de lege. În situaţia în care Cumpărătorul persoana fizică îşi exercită dreptul de retragere, acesta va completa formularul de retur.
Vânzătorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Cumpărătorului, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului doar dacă produsele au fost returnate în aceeaşi stare în care au fost livrate către Cumpărător.
Pentru a fi returnate produsele achiziţionate prin intermediul siteului, Consumatorul trebuie să completeze formularul de returnare a produsulelor, pe care îl va include în coletul de returnarea produselor care se va expedia pe costuri proprii ale Cumpărătorului la adresa Vânzătorului: ODORHEIU SECUIESC, STR. HOMOROD nr. 42, județul Harghita. La recepţia coletului consultanţii de vânzări mesehaz.ro vor verifica toate datele completate de Cumpărător şi va transmite o notificare prin email către Cumpărător în care se va menţiona starea produselor returnate, anexând inclusiv planşa foto în cazul unor deficienţe ale produsului returnat. Reprimirea Produselor returnate este condiţionată de ajungerea acestora în formă intactă, într-un ambalaj adecvat retransmiterii, cu formularul de returnare semnat şi ataşat. Coletele astfel împachetate vor fi expediate pe adresa sediului firmei. Nu se vor accepta produsele la retur care: – au fost expediate la o altă adresă decât cea indicată mai sus, – au fost returnate fără ambalajul original,- au fost returnate cu piese lipsă, – au fost returnate cu deficienţe estetice sau funcţionale, – au fost transmise fără ca formularul de returnare să fie completată. Dacă se constată urme de uzură, zgârieturi, loviri sau manipulări defectuoase ale coletului, sau dacă starea acestuia nu este impecabilă din punct de vedere al integrităţii, se va face un proces verbal care să semnaleze aceste probleme şi o copie va fi înmanata curierului.
Coletele vor fi desfăcute şi verificate produsele din conţinutul acestora, pentru a compara starea în care acestea au fost retransmise şi starea în care acestea au ajuns în posesia Vânzătorului. În cazul în care se va constata că Produsul ajuns în posesia Vânzătorului prezintă deosebiri faţă de starea descrisă şi declarată a Produsului de către Cumpărător, returul va fi refuzat de Vânzător. Cumpărătorul va fi notificat de această situaţie în termen de 48 ore de la livrarea coletului la sediul Vânzătorului şi va avea opţiunea de a alege între păstrarea Produsului cu obligaţia adiacentă de suportarea tuturor costurilor de transport, sau de a renunţa la Produs şi suportarea costurilor reparaţiilor sau a readucerii Produsului în stare iniţială, când acest lucru este posibil.